په نه په
 
وبلاگ وکیل کوچولو
وبلاگ حقوقی کیفری
 
 
برچسب:په نه په, :: 20:29 ::  نويسنده : هدیه

 

رفتم دنبال دوستم، زنگ خونه رو زدم میگم منتظرم، میگه بیام پایین؟میگم پـَـَـ نــه پـَـَـ بیا بالا پشت بوم، با هلیکوپتر اومدم!!

 

با دوستم رفتيم تو يه مغازه ي شلوغ که عسل طبيعي ميفروشه؛ نوبت ما که ميشه طرف ميگه:شمام عسل ميخواين!؟ ، پـَـَ نــه پـَـَ دوتا زنبوريم اومديم استخدام شيم !!

 

به استاد میگم لطفا كمكم كنید دارم مشروط میشم. میگه نمره میخوای؟ ميگم: پـَـــ نــه پـَـــ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاكی كه باید بریزم تو سرم میخوام!!


ی

ارو با موتور زده بهم،خوردم زمین سرم شکسته داره خون میاد،میگه سرت داره خون میاد؟پــَـ نه پــَـ من خود نویسم جوهرم پس داد!!

 

در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می خوای بری تو؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه!!

 

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازیم!!

 

یک ساعت تو تاکسی دارم عرق میریزم و خودمو باد میزنم .راننده تاکسیه میگه گرمه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ هوا خوبه دارم واسه رقص کردی یار جمع میکنم!!

 

تو خیابون از یه دختره خوشم اومد بعد از کلی دردسر تونستم راضیش کنم بهم گفت حالا واقعا از من خوشت اومده ؟؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ شما در مقابل دوربین مخفی قرار دارید !!

 




درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ وکیل کوچولو و آدرس vakilkocholo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 1426
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1